هیتر گلخانه ۲۵۰ هزار تک فن heater 250

تعداد موجود در انبار: 10
قیمت: 0 تومان

هیتر گلخانه کوچک ۲۵۰ کیلوکالری تک فن

هیتر فن دار گلخانه یا اصطلاحا هیتر گلخانه مناسب برای استفاده در کارخانجات صنعتی ، گلخانه و کشاورزانی می باشد که خارج از فصل کشاورزی در داخل گلخانه قصد پرورش محصولات بصورت گلخانه ای دارند و برای تامین گرمایش فضای بزرگ گلخانه هیتر گازی معمولی و یا کابینتی جوابگوی تامین گرمایش آن فضا را ندارد و نیاز به سیستم گرمایشی با قدرت بالاتر و کیفیت بالاتری دارند.وجود هیتر گلخانه کوچک مدل ۲۵۰ هزار کیلوکالری تک فن در گلخانه با فضای ۳۵۰ متر مربع با ارتفاع تقربی ۶ متر باعث می گردد تا در فصول سرد سال محصولات گلخانه ای دچار یخ زدگی و پژمردگی نشوند و کیفیت محصولات تولیدی در تمام فصول بسیار بالا و راندمان عالی داشته باشند.

عملکرد بخاری گلخانه ای

هیتر گلخانه ای نسبت به سایر هیتر ها و بخاری های کارگاهی و کابینتی بسیار پر قدرت تر است و دلیل آن وجود فن های بسیار پرقدرت با برند دمنده و یا موتوژن می باشد که زمانی که درون کوره هیتر گلخانه یا همان آتش دان که از جنس استیل نسوز است گرم می شود ، فن های هیتر با سرعت بالا هوای گرم را به درون سالن و یا گلخانه پرتاب می کنند و گرمایش محیط خیلی سریع اتفاق می افتد.همچنین وجود رطوبت در سالن باعث زندگ زدگی دستگاه نمیگردد و دلیل آن استفاده از آتش دان و کوره فولادی با روکش استیل و جنس بدنه فولادی با روکش استیل می باشد که کیفیت و استحکام دستگاه را بالا می برد.

مجهز به تابلو برق هوشمند

هیتر گلخانه کوچک دارای تابلو برق به همراه ۳ نمایشگر ال ای دی وضعیت دستگاه می باشد.عملکرد سیستم کنترل دما دستگاه کاملا هوشمند و خودکار می باشد، همچنین قابلیت تنظیم دما و تایمر بر روی تابلو برق اضافه گردده است که کاربر به راحتی بتواند دمای گلخانه را کنترل کند.

دیمر تنظیم دما وتایمر بصورت ولومی و آنالوگ می باشد و به دلیل وجود رطوبت نسبی در سالن استفاده از دماسنج و تایمر دیجیتال توصیه نمی شود زیرا بعد از گذشت مدتی باعث خرابی و آسیب دیدن برد الکترونیک سنسور ها می شود.

ولی سیستم کنترل دمای انالوگ و تایمر ولومی هیچگاه دچار همچنی مشکلاتی داخل سالن نمی شوند و می توان بدون هیچ گونه مشکلی در گلخانه ، مرغداری و… استفاده نمود.

فن و مشعل هیتر گلخانه ۲۵۰۰۰۰ کیلوکالری

هیتر گلخانه کوچک با قدرت ۲۵۰ هزار کیلوگالری مناسب برا فضای ۳۵۰ متر مربع گلخانه و با اتفاع ۶ متر می باشد و لذا برای این فضا یک عدد فن با برند دمنده و یا خزر فن پشت دستگاه تعبیه شده است تا محیط مورد نظر را با قدرت بالا گرم نمایید و پرتاب باد مناسبی داشته باشد.از ویژگی های بارز فن استفاده شده در دستگاه می توان به پروانه استنلس استیل با بدنه فولادی ، روکش رنگ الکترواستاتیک مقاوم در فضا ها و گلخانه های مرطوب اشاره نمود.

جهت تامین گرمایش هیتر گلخانه کوچک از مشعل استفاده می گردد.قیمت هیتر گلخانه بدون محاسبه مشعل می باشد و در صورت ثبت سفارش مشعل به پیشنهاد مصرف کنند می تواند گازی ، گازوئیلی و یا دو گانه سوز باشد. لذا مصرف کننده می تواند مشعل را جداگانه تامین و بر روی دستگاه نصب نماید و یا با در خواست نصب مشعل در حین ثبت سفارش ، خرید خود را تکمیل نماید.مشعل پیشنهادی برند ایران رادیاتور می باشد.

+ ادامه مطلب - بستن

فضای قابل گرمایش

350 متر با ارتفاع 6 متر گلخانه

توان حرارتی

250000 کیلوکالری تک فن

سوخت مصرفی

گاز ، گازوئیل ، دوگانه سوز (بنا به سفارش مشتری)

ابعاد

ارتفاع : 190cm طول : 180cm عرض : 80cm

مکانیزم عملکرد

مجهز تابلو برق اتوماتیک به همراه تایمر و ترموستات

جنس کوره

کوره فولادی با رویه استیل (نسوز )

مشخصات

heater 250

لطفا برای پرسیدن سوال وارد سایت شوید
محصولات مرتبط

مشاهده همه